onsdag 21 september 2011

Sjukt roliga dagar med julle!

Idag hade vi studiedag så julia sov hos mig igår!! :D

Först cyklade vi till hosjöskolan, bäst är vi på å cykla!
Där träffade vi Jonte, Chrille och Lukas. Vi satt och pratade lite och Jonte lekte lärare ;)
Sen cykla vi till Näs, där spelade vi biljard, vilket jag är pinsamt dålig på ...
Sen titta vi på lite idol, sen cykla vi hem :)

Hemma gjorde vi inget alls, sen vid halv 12 börja vi titta på film.
Julia somnade efter 2 minuter och jag efter 3...
Somnade med datorn i knät, tänk om jag hade rört på mig och datan hade åkt i golvet... Fast jag brukar alltid ligga still när jag sover så den lever :D

Imorse hade vi world war 3.
Haha, skämt åsido, vi var knäppa imorse...
Slogs, skrek, hoppade och jag vet inte vad ^^

Sen baka vi, och gjorde oss iordning.
Sen åkte vi ner på stan :)

Gick runt lite där och kikade.
Träffa några kompisar och åkte hem vid 6 :)

Nu kikar jag idol på tv4 playyyyyy

bajjj


Bebis jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar