tisdag 13 september 2011

Dag 6

Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

  1. Jag älskar att ha ett nystädat rum men är oftast för lat för att hålla det städat.
  2. Hästar är mitt liv.
  3. Jag tycker om att fota med det blir oftast inte så fina bilder...
  4. Jag har bäst humor. Eller typ iaf
  5. Jag älskar min klass.
  6. Jag tycker spanska är jättetråkigt.
  7. Jag gillar att prata! 
  8. Jag har många jättebra vänner.
  9. Jag har för mycket kläder så jag kan inte välja vad jag ska ha på mig.
  10. Jag klarar inte av att plugga till prov lr läxor förens kvällen innan. Känns onödigt innan 
  11. Jag är rätt duktig på engelska, men det är inte lika roligt längre.
  12. Jag är seg.
  13. Jag har varit i usa 2 ggr. jag har släkt där
  14. Jag är mörkrädd
  15. Jag klarar mig INTE utan min mobil! Klarar nästan inte ens av att låna ut den några minuter till en kompis...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar